Blid Morgen Yoga

Ofte når vi vågner om morgen, har vi allerede travlt med at komme i gang med dagen og alle dens opgaver og vi drøner afsted ud af døren. Vi giver os ikke tid til at mærke kroppen, vågne roligt og bevarer den nærhed og indadvendthed vi faktisk har når vi vågner.

Vi sanser ikke vores krop men presser den fra vi slår øjnene op!

Jeg ved godt at nogle møder tidligt om morgen og der er madpakker m.m. der skal ordens, men det handler måske også om planlægning, om at gå før i seng,om at stå op tidligere, om at have tid til stille og roligt at vågne, at lade vores krop, sanser og sind vågne langsomt.

At starte dagen med morgen yoga & meditation er som at give dig selv, dit nervesystem, et brusebad af kærlig venlig og blød opmærksomhed der varer hele dagen. Du bevarer din særlige morgen ro og derved holder du dig lettere stressfri og har en dybere jordforbindelse og opmærksomhed i dagens opgaver og udfordringer. Dit åndedræt vil føles roligere og du vil får en lethed og åbenhed i kroppen der varer hele dagen.

Blid morgen yoga er for alle. Vi strækker hele kroppen hver gang og vækker sanserne og varmen med nogle få solhilsner inden meditation og Savasanas.

Praktisk info:
Det er stærkt vanedannende!
Hvis du har brug for at gå lidt før for at du kan møde til tiden, er det helt okay.
Bare lige informere mig om det.

Jeg holder rummet helt stille, så når du kommer,
finder du en plads og enten ligger eller sidder med
lukkede øjne indtil vi går i gang
– hygge snakken venter vi med til bagefter.

Da jeg er begyndt på Jordemoder Studiet vil der i efteråret 2017 desværre ikke være nogle morgen hold.
Men se workshops kalenderen her på siden eller begivenhederne på FB.

"Jeg vil bare sige dig mange tak
for endnu en super skøn omgang morgenyoga.
Det er for mig en virkelig god måde at starte en ny dag på
- med en god portion mental energi og tilstedeværelse,
- og en indre ro, der varer længe ved.
Tusind tak for det, du gør!"

// Camilla Lund